1:1 SEO rådgivning handler om dit mersalg på nettet

  • Tilret din kundeservice på nettet, så dine besøgende begynder at handle
  • Vær autentisk og skab tryghed for dine besøgende
  • Gem ikke vigtige oplysninger

Gennem dit rådgivningsforløb vil du få overblik over, hvordan du kan bruge Googles hjælp. Det er Google der skal sende dine kunder den rette vej gennem din hjemmeside. Det er dig, der skal sørge for at dine besøgende kan finde rundt på egen hånd.

Det drejer sig om at få dine besøgende til at foretage den rette handling, den handling du ønsker dine besøgende skal foretage. Det kan være et køb, en opringning, en henvisning, en kommentar.

Du får styr på hvilke teknikker Google anvender, så du kan udnytte Googles hjælp.

SEO Rådgivning er din personlig sparring til optimering af din forretning. Vi kigger sammen på, hvor der kan sættes ind i forhold til alt det Google prioriterer i dag.

Rådgivning i at skrive mest til mennesker

I dag handler SEO om at skrive til mennesker ikke så meget til robotterne. Dog skal du vide, hvordan du sikre dig, at Google indekserer din hjemmeside korrekt. Og der er en række datafelter, du skal huske at udfylde, når du abejder med indholdet på dine sider, eller når du opretter produkter i din webshop.

Gennem dit rådgivningsforløb bliver du guidet til selv at foretage din SEO. På den måde kan du hurtigt navigerer i markedet, og tilrette dig hvis der sker pludselige tiltag eller ændringer i din markedsføring.

1:1 SEO rådgivning faktureres 950 kr./påbegyndt time

Et rådgivningsforløb bliver tilpasset efter de ressourcer du har til rådighed.

Tidsplane og pris afhænger af hvilke mål og SEO strategi vi aftaler for din forretning.

Har du et klippekort kan det indgå som gyldig betaling i din 1:1 rådgivning.

send en mail til jetteheine@relationme.dk

Send en mail til mig på jetteheine@relationme.dk og lad os tale om dit behov for mere rådgivning

Meta-Data:

Korrekt skiltning

I Google søgeresultat vises der links ind til forskellige sider på nettet. Det er smart at udnytte disse linktekster, da det er dem, der skal få kunden til at vælge at klikke på dit link.

Søgeord:

Den rigtige information

Det er nødvendigt at kender sin målgruppe og vide hvordan dine kunder navngiver dine ydelser og produkter. Søgeord er afgørende for om det er dine sider der tilbydes i Google søgeresultater. Søgeordet skal forekomme flere steder på kundens vej, og skal hjælpe både Google og dine kunder i at sikre sig din autenticitet.

Web-tekster:

Forståeligt sprogbrug

Tekster ska være skrevet i et sprog, der er let at læse og med en tydelig form, der viser dig og din forretning. Opdeling skal være naturlig og hjælpe til hurtigt at orientere sig.

Billeder:

Bekræftende fotos

billeder skal være tydelige og have relevans for teksten. Billeder virker godt på nettet, men for at Google kan bruge dit billede til noget, skal dine billeder være angivet og navngivet korrekt. Billeder har en meget stor effekt, så du skal være opmærksom på hvilke du anvender. Indsæt ikke et foto til en hver tid, det kan have direkte omvendte følger, hvis ikke er placeret rigtigt

Links:

Anbefalinger og ekstra service

Det er dit stisystem, det er der robotterne finder deres vej gennem din hjemmeside og rundt på nettet. Sørg for at det du anbefaler er noget du kan stå inde for, og vær ikke bange for at hjælpe en kunde videre. Det styrker din troværdighed og din ekspertise – du kan miste en kunde, men du kan også skabe en meget loyal kunde og ambassadør for din forretning – og denne gevinst er værd at risikere

Er du parat til at give søgemaskineoptimering mere opmærksomhed
og anvende SEO som markedsføring