En SEO temperatur-måling handler om et tilstandstjek af din hjemmeside

– Ved du om din hjemmeside har skjulte udfordringer?

Får du ikke den trafik, du kunne ønske dig, så kan det være, at Google ikke kan finde alle dine sider.

Får du rigelig med besøg, men ikke ret mange køb, så kan det være dine besøgende ikke forstår dit setup.

En løsning kan være en temperaturmåling med en efterfølgende rapport

Når jeg tjekker din hjemmesides tilstand, arbejder jeg udfra det Google har indekseret. Jeg kigger på din hjemmeside på samme måde som dine læsere kigger. Derfor giver rapporten et præcist billede af din hjemmesides tilstand lige nu.

Du får en rapport, der kan behandle symptomerne med det samme.

I en SEO temperaturmåling får du konkrete forslag til behandling og optimering af din hjemmeside.

Det er ikke alle hjemmesidesystemer der kan optimeres til Google. Hvis du er i tvivl om hvorvidt dit hjemmesidesystem har de rette forudsætninger, er du velkommen til at sende mig en mail.

Din rapport og din temperaturmåling

Jeg arbejder ud fra De 5 Elementer i SEO, og det betyder, at tilbagemeldingen på min SEO temperaturmåling vil indeholde optimeringsforslag indenfor disse 5 elementer.

De 5 elementer er beskrevet helt konkret. Det kræver ikke særlige it-kundskaber for at implementere forslagene i rapporten.

Prisen for en rapport

En temperaturmåling kan bruges til at kickstarte din optimering, så du bliver synlig i Googles søgeresultat.

Du får målingen i form af en rapport – så du kan tage fat med det samme.

Det kræver ikke, at du er nogen form for teknik-nørd.

Rapporten indeholder ideer til, hvor du skal starte, og hvad du selv kan gøre bedre.

Pris: 3.300 DKK ekskl.moms

send en mail til jetteheine@relationme.dk

Skriv til mig

eller ring og læg en besked

tlf.: 2752 2119

Hej Jette

Tak for det tilsendte som er lige det input jeg har behov for.

Henning Hedegaard, GP Medical Devices ApS

1. Meta-data

Linkteksterne i Google søgeresultat

Direkte eksempler på hvad du kan ændre med det samme

2. Søgeord

Hvad søger dine kunder på

Ideer til sortering af dine søgeord og hvordan du kan komme videre med at finde og indsætte flere rigtige søgeord.

3. Webtekster

Brug af læsevenlige effekterne

Direkte ændringer og tiltag om hvad du kan gøre for, at dine læsere læser dine tekster og klikker videre til det, du gerne vil have dine læsere til.

4. Linkbuilding

Anbefalinger og dit onlinestisystem

Link er anbefalinger og skal ikke blot pege det rigtige sted hen ,men også skrives så Google kan finde vej gennem dine anbefalinger.

5. Billeder

Lad også Google “se” dine billeder

Du kan udnytte dine billeder til meget mere end blot at vise dine vare for dine læsere. Temperaturrapporten indehlder også ideer til at komme med i Googles billedearkiv.